Wednesday, March 4, 2015

PETISYEN INI MEMERLUKAN SOKONGAN SELURUH RAKYAT MALAYSIA...!!!! JOM PAKAT TANDATANGAN RAMAI2..!!!

MENGHORMATI NEGARA BERDAULAT MALAYSIA

Kami, Rakyat Malaysia merasa amat marah dengan kenyataan White House yang melahirkan kekecewaan dengan sabitan kesalahan liwat Anwar Ibrahim dan seterusnya mempersoalkan kedaulatan undang undang dan sistem kehakiman di Malaysia.

DNA yang menyokong kes ini dipadankan 16 dari 16 adalah milik Anwar. Anwar juga memilih untuk tidak menawarkan sampel DNAnya sendiri di mahkamah yang boleh membuktikan dia tidak bersalah. Pada mulanya Anwar menawarkan 14 orang saksi tetapi kesemuanya tidak datang untuk memberi keterangan. Anwar juga menolak pemeriksaan balas dari peguam.

Dalam hal reputasi Malaysia, Amerika Syarikat seharusnya melihat kepada isu isu hak asasi manusia dinegara mereka sendiri dengan menghentikan penyeksaan tahanan di Guantanamo Bay.

Kami Rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dengan ini menggesa Amerika Syarikat berhenti dari campurtangan dalam badan kehakiman dan kedaulatan undang undang Malaysia.



Jika korang cintakan Negara Malaysia dan mahukan negara Malaysia terus kekal BERDAULAT dan tidak dicemari dengan campurtangan negara luar macam Amerika Yahudi ini, silalah tandatangan PETISYEN ini .DISINI.

Dibawah adalah FAKTA yang membuktikan bahawa Amerika Yahudi adalah negara yang paling HINA dimuka bumi ini dan tidak layak untuk mencampuri urusan orang lain.


TEKOO : Tandatanganilah petisyen ini...ianya mengambil masa tidak sampai 10 saat untuk korang melakukannya...

2 comments:

  1. Hello US we all not stupid like you , we MALAYSIAN people mostly respect our friend backside, please use freedom correctly, You can offer Anwar to be your citizen,After that you think what will happen to Your country ?#$#? .Tonggang Terbalik lah,,,,

    ReplyDelete
  2. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI



    ReplyDelete