Saturday, June 20, 2015

STRATEGI BODOH TV3 : BIAR BETULLL...!!!! CHEGUBARD PEJUANG BARU UMNO...????

Nampaknya semenjak dua menjak nie, TV3 semakin galak menghentam Mantan Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr Mahathir Muhammad. TV3 telah menggunakan 'ayam sabung rejek', seorang kucing kurap dari PKR iaitu Chegubard bagi memburuk burukkan Tun M memandangkan ayam2 sabung UMNO terutama dari kalangan Pemuda UMNO yang seperti sudah menjadi orang bisu dan tidak berdaya untuk mempertahankan Presiden parti mereka...
ermmmm.....Boleh aku cakap macam tu..????



Kemuculan Chegubard di Buletin TV3 bukan sahaja telah mengundang kemarahan dan kebencian rakyat marhein, malah orang orang UMNO sendiri pun turut meluat dengan situasi ini. Ini adalah fakta berdasarkan dari pemerhatian aku di wall facebook milik ahli2 tegar UMNO sendiri.....bukan cakap2 kosong jer bro...!!!  



Chegubard nie sebenarnya bukan nak mempertahankan DS Najib pun kerana ini lar orangnya yang selalu dok balun Najib dan Rosmah...dialar orangnya yang menfitnah Rosmah beli cincin RM24 juta...apa korang tak ingat lagik ker...???
Sekarang tetiba pulak korang nak angkat dia jadi hero mempertahankan Najib..??? adoy....agak agak lar sikit bro...!!!! 


Mana dia pahlawan pahlawan kita...??? Mana dia Hero Hero kita...???
Ermm.... yang kat bawah nie apa kes plak...???


TEKOO : FIKIR FIKIRKAN LAH.....


1 comment:

  1. kalu percaya cikgu bard ni bermaksud betul la isteri ahjibgor beli cincin rm24 juta. dulu fitnah la pasal cincin tu, sekarang terbukti betul pasal cikgu bard tak perah tarik balik dan cakap dia buat fitnah. sekarang nak percaya cakap dia pulak?

    ReplyDelete