Tuesday, May 12, 2015

KEGILAAN MELAMPAU...!!! CERAMAH MENGENAI HUDUD OLEH "USTAZ" LIM KIT SIANG MEMUKAU AHLI2 PAS...???

Apek Lim Kit Siang telah berkesempatan menyampaikan ceramah agama mengenai Hudud di Kelantan bersama Mat Sabu dan Dato Wan Rahim. Dihadapan beribu ribu totok PAS, "Ustaz" Lim Kit Siang memperjelaskan mengapa Hudud tidak perlu di Malaysia berdasarkan fakta fakta yang beliau beri. Mari kita tonton ceramah dari "Ustaz" Lim Kit Siang....

Perghh...!!! berdesing telinga aku mendengarnya...!!! Nampaknya apek tua ni dah ambil alih tanggungjawab ustaz2 dan Tok2 Guru dalam PAS buat ceramah tentang Hudud...menyentuh hukum hakam Islam dengan begitu teruk sekali......tapi yang aku pelik ada juga orang yang pakai kopiah boleh duduk selamba jer mendengar tazkirah gila ni.......mereka cuma mendengar saja bagaimana agama Islam diperlekehkan sebegitu rupa. Aku pun tak tahu apa nak jadi dengan ahli2 PAS sekarang ni. Kalau aku....dah lama aku baling dengan selipar dan angkat kaki. Cakap Melayu pun tak lulus, ada hati nak beri tazkirah pasal Hudud.

TEKOO : PAS sedang diperbodohkan oleh Kafirun....yang kat atas pentas tu, aku nengok dah jadi macam tunggul kayu....ermm.... FIKIR FIKIRKANLAH...!!!

6 comments:

  1. Dah kita sokong amno utk songlap duit rakyat boleh ke,.. Tu saranan tghh kan... Perggggg

    ReplyDelete
  2. anun 6:58 hANG NI OTAK BEKU. Tak habis2 dok ulang kata yang tu. Hang tau tak DAP pun dok songlap duit rakyat, PAS pula wallah hualam! Keluar la dari tempurong ooiiii

    ReplyDelete
  3. Melayu cuma tau berani dengan melayu je. dengan bangsa lain kecut telur. macam anggur.

    ReplyDelete
  4. Dulu PAS kata mereka nak dakwahkan orang-orang DAP sebab itu tak mengapalah mereka tak kisah bila gereja guna kalimah ALLAH dgn sokongan pemimpin DAP. Sekarang kita boleh lihat siapa yang dakwah siapa. Kalau ikot teks ucapan pemimpin DAP ini, Lim Kit Siang sarankan pada pengikut PAS tak payah lah sokong hudud.

    Orang PAS tak nampak ke LIM KIT SIANG kata arahan DAP lebih utama daripada HUDUD ALLAH? Kalau itu pun pengikut PAS susah nak faham, mungkin mereka mmg suka utk jadi spesis pengikut yang bengap yg senang utk DAP keldaikan melalui pemimpin PAS yang pemimpin DAP sedang kudakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila pemimpin serta pengikut PAS memilih utk taat kepada Lim Kit Siang pemimpin DAP ini memberi erti bahawa arahan DAP adalah lebih penting daripada HUDUD yang ALLAH sudah tetapkan. Tidak kah itu syirik namanya?

      Kalau pengikut PAS masih samar-samar tentang dosa syirik sila rujuk surah An Nisa ayat 48 di bawah ini:

      Sesungguhnya Allah tidak akan mengampuni dosa syirik, dan Dia mengampuni segala dosa yang selain dari (syirik) itu, bagi siapa yang dikehendaki-Nya. Barangsiapa yang mempersekutukan Allah, maka sungguh ia telah berbuat dosa yang besar. (QS. 4:48)

      So terpulanglah sebab tidak mustahil memang ada pengikut PAS pada pilihan raya kecil di Permatang Pauh yang sudah secara sengaja dan tak sengaja memangkah PKR yang rata-rata kesemua pemimpin tertinggi mereka menolak hukum HUDUD.

      Delete
  5. apa yg dihukumkan oleh pas telah berbalik kpd mereka semua.
    1) siapa yg tak sokong hudud-kafir
    - kini siap panggil sikafir dtg utk tazkirah bahawa tak perlu hudud dinegara ini, apa citer dulu hukum kafir pd sesama islam, umnolah kafir, pemimpin pas sendiri bawa kafir penentang hudud ke negeri lubuk pas utk terangkan kpd pengikut pas agar menerima gagasan menolak hudud.

    itulah kuasa allah bagi yg mempunyai hati yg diinayahkan taufik hidayah olehNYA utk melihat betapa perangai manusia yg guna hukum sewenang nya sesama Islam.

    Allahuakhbar

    ReplyDelete