Friday, November 25, 2016

DAPig BERJAYA SELAMATKAN "DUA EKOR BABI"...????

Video viral pasangan Cina DAPig yang bersikap kurang ajar menghalang tugas penguatkuasa Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) ternyata mengundang api kemarahan Rakyat Malaysia terutama orang Melayu.

Pada awalnya, pasangan "dua ekor babi" ini telah dihadapkan kemahkamah setelah laporan polis dibuat oleh penguatkuasa berkenaan dan telah dijatuhi hukuman penjara 14 hari setelah mengaku kesalahan mereka.
Berita terkini pula menyatakan bahawa penguatkuasa wanita berkenaan telah diarahkan untuk menarik semula laporan polis tersebut atau hadapi tindakan tatatertib dan kes ini pula akan diselesaikan dengan secara "baik" di luar mahkamah. Alasannya kerana "2 ekor babi" ini mendakwa mereka telah salah faham kerana menyangka penguatkuasa berkenaan adalah budak sekolah beruniform yang cuba bergurau dengan memberikan saman kepada mereka.
Ermmm...benarkah Berita Terkini yang aku baca niee...???? Kalau kita meneliti video berkenaan, logik kah mereka menyangka tu budak sekolah...??? 
Benarkah DAPig telah mengarahkan MBSA agar penguatkuasa wanita tu menarik semula laporan polis yang di buat...???? 
Kalau benar ada campurtangan politik dalam perkara ini, ianya adalah sesuatu yang amat menyedihkan...!!!!

Inilah dia hasil didikan BERSIH 5 ...amat kurang ajar....!!!!
TEKOO: ini baru kuasai negeri....kalau kuasai negara macamanalah agak agaknya nasib kita orang Melayu yer...???? Modus operandi yang sama mereka gunakan ketika "menakluk" Singapura dahulu..
masihkah korang ingat...????
MELAYU PERLU BERSATU...FIKIR FIKIRKANLAH....!!!!

No comments:

Post a Comment