Tuesday, February 24, 2015

ANWARGAY BIKIN DRAMA LAGIK...!!! MINTAK PENGAMPUNAN DIRAJA PADA SAAT SAAT AKHIR.

Ahli keluarga Anwar Ibrahim sedang berusaha memohon pengampunan DiRaja diatas keputusan sabitan kes liwat beliau walaupun perkara ini telah dinafikan oleh peguam beliau sebelumnya.


Ehh..??? bukankah semalam diaorang cakap Gay Tua nie tak beri apa apa arahan pun dan PKR juga menegaskan tidak akan memohon pengampunan DiRaja bagi membuktikan Anwar tidak bersalah..??? Adoyai...!!! apa punya "U" Turn daaaa...!!!

 Tapi aku rasa PKR akan spin jugak kot...mereka boleh kata bahawa yang pergi memohon pengampunan tu bukannya PRESIDEN PKR tapi cuma BINI ANWAR saja walaupun pada hakikatnya ia adalah orang yang sama...hehehe

Untuk makluman, AnwarGay akan kehilangan jawatannya selaku Ahli Parlimen Permatang Pauh mulai esok sekiranya dia berpegang kepada keputusan untuk tidak memohon pengampunan DiRaja bagi pembebasannya. Memandangkan petisyen memohon ampun itu sudah selamat dihantar ke Istana Negara, maka kita terpaksalah menunggu lagi samada PRK Parlimen Permatang Pauh akan menjadi kenyataan atau tidak.

Erm...sekarang baru pemimpin Pakatan Haprak nampak Institusi Raja yer. Bukankah korang yang selalu menghina Institusi DiRaja Kesultanan Melayu ini..??? Bukankah pemimpin Pakatan Haprak inilah yang memperlekeh, mempermain-mainkan dan mengejek DYMM Raja2 dan Sultan Melayu yang hadir semasa majlis perlantikan Yang DiPertuan Agong yang ke-14 dahulu.?

...dan bukankah pemimpin2 Pakatan Haprak inilah yang menghasut rakyat menghina Institusi Raja..???


...dan dibawah ini pula pengakuan dari Bekas Naib Pemuda PKR Perak bahawa AnwarGay lah yang mengarahkan kumpulan2 Macai Pak Lebai untuk baring atas jalan bagi menghalang kereta Sultan Perak pada tahun 2012 lalu. Bukankah itu juga satu penghinaan kepada Institusi Raja..???




TEKOO : AnwarGay adalah makhluk perosak yang cuba membunuh Institusi DiRaja dan bercita cita untuk menubuhkan sebuah Republik Malaysia....dan sekarang sedang terhegeh hegeh nak mintak pengampunan DiRaja..??? adoyai...!!!! konpius aku...!!!

No comments:

Post a Comment