Saturday, March 5, 2016

TUN MAHATHIR : ADAKAH INI CARA TERBAIK MENGHABISKAN SISA SISA HIDUP TUN ???

4 MAC 2016
Bekas Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamed mengadakan satu sidang media bersama pemimpin pembangkang dan wakil2 badan-bukan kerajaan (NGO) petang tadi dan seterusnya menandatangani DEKLARASI RAKYAT menuntut penyingkirang DS Najib sebagai Perdana Menteri Malaysia.

Antara yang hadir dalam sidang media tersebut termasuk bekas Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin, Tun Dr Ling Liong Sik. LIM KIT SIANG, MAT SABU, RAFIZI RAMLI. 


Ermm...mungkin korang pun sedia maklum, aku bukannya boleh nengok muka komunis lahanat Lim Kit Siang ni. Sekarang, dengan secara otomatik rasa simpati dan sedikit2 ada juga rasa menyokong Tun M telah hilang terus dari diri aku apabila aku nengok gambar diatas dimana Tun M bersekongkol dengan DAPig. Aku ni menyokong UMNO dari dulu, kini dan selamanya. Aku menyokong parti dan bukannya seseorang individu dalam parti kerana pemimpin datang dan pergi tetapi kesinambungan parti UMNO untuk terus menerajui Kerajaan Malaysia dan menjaga hak hak orang Melayu harus dipertahankan.... Deklarasi Rakyat yang didakwa oleh Tun Mahathir ini bukanlah mencerminkan kehendak sebenar majoriti rakyat Malaysia. Ini bukan Deklarasi Rakyat tetapi Deklarasi Sampah Tahap Jebon....!!!!
Jom kita nengok 2 DEKLARASI TULEN sebagaimana di bawah :-

DEKLARASI RAKYAT (PRU 14)
Deklarasi Rakyat sebenar adalah Pilihanraya Umum ke 14 nanti....itu baru betul2 deklarasi yang mencerminkan kehendak majoriti rakyat samada BARISAN NASIONAL terus kekal atau tidak menerajui pentadbiran Malaysia ini. 

DEKLARASI NAJIB
Deklarasi samada Najib diterima atau tidak untuk menjadi Perdana Menteri @ Presiden UMNO pula akan ditentukan oleh perwakilan UMNO dalam Pemilihan Parti UMNO.

Aku rasa..... 2 Deklarasi Tulen diatas akan berlaku dalam masa 2 tahun saja dari sekarang.....so...mengapa tidak kita biarkan Rakyat buat kerja mereka dalam PRU14 dan Perwakilan UMNO buat kerja mereka dalam pemilihan UMNO....tak salah kita tunggu kerana tak lama tu bro...!!!  Itu pun sekiranya benar DS Najib ditolak...!!! Kalau kepimpinan DS Najib masih diterima oleh Rakyat....korang kena terimalah hakikat dari majoriti rakyat  tu...!!!! so apa nak kecoh kecoh...!!!


Kepada Tun Mahathir, sudah sudahlah memporakperandakan orang orang Melayu. Jasa jasa Tun terlalu banyak...!!! Jangan biarkan semua pahala dan jasa2 Tun itu ditiup sebagai debu2 yang berterbangan di akhirat kelak dengan membuat onar dan kerosakan di akhir2 usia Tun. Apakah Tun tidak sedar disekeliling Tun adalah syaitan syaitan dan kafir harbi yang bernafsu besar berselindung di sebalik slogan keadilan, ketelusan untuk mendapatkan kuasa..??? 


TEKOO : Percayalah Tun...!!! apa yang Tun sedang buat ini adalah tidak demokratik...!!! parti pembangkang tu cuma nak ambil kesempatan daripada Tun sahaja...kalau dah dapat kuasa nanti sudah pasti orang Melayu akan merempat dibumi sendiri dan Tun akan dikenang sebagai mengkhianati kami...!!! Tolong jangan percaya mereka wahai Tun Mahathir Mohamed...!!! 

No comments:

Post a Comment