Saturday, October 31, 2015

HAHAHA..!!! TONY PHUA...U ARE REALLY A CHICKEN SHIT..??? MANA MAU LARI ARRR...???

Sedap citer nih...!!!!
Citer asalnya Ahli Parlimen DAP Petaling Jaya Utara, Tony Phua (Chu Kang) telah mencabar Pengarah Kumpulan Eksekutif 1MDB, Arul Kanda untuk berdebat secara terbuka mengenai isu 1MDB dan Radio Televisyen Malaysia (RTM) sudahpun bersetuju untuk menyiarkan debat itu secara langsung. Arul Kanda telah meletakkan syarat bahawa Tony Phua harus meletakkan jawatan sebagai ahli Jawatankuasa Kira Kira Wang Negara (PAC) yang sedang menjalankan siasatan ke atas 1MDB kerana khuatir kedudukan itu akan memberi konflik kepentingan dalam isu tersebut dibicarakan secara adil tanpa prasangka.


Dengan perasaan marah dan gabra atau terkejut beruk kerana tidak menyangka Arul Kanda menerima pelawaan itu, Tony pulak memberi alasan bahawa kedudukannya sebagai ahli PAC adalah lebih penting daripada nak berdebat dengan Arul Kanda dan mendakwa Arul sebenarnya takut nak berdebat dengan beliau.


Dan berita yang terbaru diterima menyatakan bahawa Arul Kanda bersedia untuk menarik balik syarat tersebut dan meminta agar debat ini diteruskan.


Jadi....apa macam Tony Phua (Chu Kang) ???....semua sudah ready...!!! berdebat tanpa apa apa syarat...!!!! Lu ada berani ka...???? atau ada lagi alasan alasan lu mau beri...??? atau lu memang PENGECUT...????


TEKOO :  Common Tony....!!! Telor lu mana..??? .telor lu...!!! Rakyat Malaysia pun nak tahu jugak ni...!!! hehehe

1 comment:

  1. hoi indon sengal..!!! no ekor tu harammmm...paham tak...??

    ReplyDelete