Friday, May 27, 2016

CUBAAN GENG MAHATHIR UNTUK MENDERHAKA KEPADA DYMM AGONG...????

Seorang Pengaturcaraan Komputer Bebas, Azharuddin Othman mendedahkan beliau dijanjikan bayaran RM5K untk mendapatkan 1.2 juta database penduduk Malaysia untuk keperluan Tun Mahathir bagi projek Deklarasi Rakyat. Beliau di minta oleh seorang wanita yang dikenali dengan panggilan "Ratu Naga" melalui pesanan ringkas WhatsApp pada 27 April 2016 untuk memberikan database bagi Pilihan Raya Umum ke!3. Tambah beliau, sebanyak 800,000 database telah diberikan kepada "Ratu Naga" melalui email. Jelas beliau, sehingga kini bayaran yang dijanjikan belum dilunaskan dan hanya RM1K sahaja yang di bayar.


Ermmm... macam2 stail menipu sekarang nih...sampaikan tandatangan rakyat pun korang nak tipu..???.. Patutlar pada awalnya dikatakan hanya ada 500K tandatangan tetapi dengan sekelip mata tak sampai selang 2 hari telah melompat mencecah ke angka 1.27 juta tandatangan.....pastu ada hati plak nak serah Deklarasi ni kepada DYMM Agong..??? Tidakkah itu cubaan untuk menipu dan menderhaka kepada DYMM Agong..??? Kalau kat Thailand ni dah lama kena pancong dah...!!!






TEKOO : Bagaimana pula dengan mangsa2 yang namanya digunakan tanpa pengetahuan mereka untuk menandatangani Deklarasi ini...???
Agak2 mereka boleh saman tak malaun2 ni ..??? Apapun...kita biaukanlah abg polis siasat kebenarannya erk....

2 comments:

  1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

    ReplyDelete
  2. saya ibu irma seorang TKI DI SINGAPURA
    pengen pulang ke indo tapi gak ada ongkos
    sempat saya putus asah apalagi dengan keadaan susah
    gaji suami itupun buat makan sedangkan hutang banyak
    kebetulan saya buka-bukan internet mendapatkan
    nomor MBAH SERO katanya bisa bantu orang melunasi hutang
    melalui jalan TOGEL dengan keadaan susah terpaksa saya
    hubungi dan minta angka bocoran SINGAPURA
    angka yang kemarin di berikan 4D yaitu 6377 TGL 01-09-2016
    ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat Rp.250.juta
    bagi saudarah-saudara di indo mau di luar negeri
    apabila punya masalah hutang sudah lama belum lunas
    jangan putus asah beliau bisa membantu meringankan masalah
    ini nomor hp -> (-082-370-357-999-) MBAH SERO
    demikian kisah nyata dari saya tampah rekayasa
    atau silahkan buktikan sendiri..

    ReplyDelete